În perioada 18.III.2019-02.IV.2019 cei 87 de elevi de clasa a
VIII-a de la Şcoala Gimnazială "Ioan
Vlăduțiu" Luduș, județul Mureș, au învățat despre circuitele serie şi
parel cu ajutorul laboratorului virtual "Circuit Lab "de pe
platforma Go-Lab / Next-Lab.
Scenariul didactic
(https://www.golabz.eu/ils/gruparea-rezistoarelor-serie-%C5%9Fi-paralel) se
bazează pe “INQUIRY LEARNING SPACE (ILS): SERIES
AND PARALLEL CIRCUITS”, resursă de pe platforma Scientix (http://www.scientix.eu/resources/details?resourceId=6712).
Lecțiile au fost integrate în curriculumul școlar.
Organizaţi în echipe, elevii au
efectuat sarcini de investigare, cum ar fi identificarea variabilelor,
realizarea predicțiilor, efectuarea de experimente și deducerea concluziilor
bazate pe dovezi. Elevii au proiectat experimente cu un circuit virtual și au dedus
ecuațiile care guvernează comportamentul circuitului serie și paralel. La
sfârșit au creat o prezentare sau un raport final al investigaţiei realizate,
în care au inclus hărți conceptuale, ipoteze, observații etc. Toate
prezentările și rapoartele au fost salvate și încărcate în ILS (Inquiry Learning Space).
Series And Parallel
Circuits
The 87
8th grade students from Secondary School
“Ioan Vlăduţiu” Luduş,
Mureş County, Romania, have learned in the two-week period (18.III.2019-02.IV.2019)
about the parallel and serial circuits with the “Electrical
Circuit Lab” from Go-Lab / Next-Lab platform.
The didactic scenario (https://www.golabz.eu/ils/gruparea-rezistoarelor-serie-%C5%9Fi-paralel) is based on INQUIRY LEARNING SPACE (ILS): SERIES AND PARALLEL CIRCUITS, resuorce on the Scientix platform (http://www.scientix.eu/resources/details?resourceId=6712). The lessons have been integrated into the school curriculum.
The didactic scenario (https://www.golabz.eu/ils/gruparea-rezistoarelor-serie-%C5%9Fi-paralel) is based on INQUIRY LEARNING SPACE (ILS): SERIES AND PARALLEL CIRCUITS, resuorce on the Scientix platform (http://www.scientix.eu/resources/details?resourceId=6712). The lessons have been integrated into the school curriculum.
Organised
in teams, they performed inquiry tasks such as identifying variables, making
predictions, conducting experiments and drawing evidence-based conclusions. The
students designed
experiments with a virtual circuit and found the equations that govern the
behavior of the serial and parallel circuit. At the end they have created a presentation
or a final report of their work, in which they included concept maps,
hypotheses,observations etc. All the
presentations and the reports have been saved and uploaded to the Inquiry
Learning Space.